It's the final countdown!

Om två dagar är lägenheten vår! Känns som en hel evighet har gått sen vi fick de glada nyheterna. Det var ju ändå i mitten av september som vi fick lägenheten. Men på torsdag är den vår, bara vår och vi kan göra (nästan) vad vi vill med den! Dock är jag lite stressad. Allt vi äger är ett köksbord med fyra stolar, ett gigantiskt skrivbord och... Ja det är typ det. Förutom våra egna personliga saker. Okej, vi har det mesta av köksinredningen och gardiner. Men vi har ingen säng (bara hans äckliga, hårda bäddsoffa och min "lilla" 120 säng) och ingen soffa. Tv kan vi låna från Kjell iaf. Visst en tjocktv från 1800-frösihjäl men ändå en tv. Så ja, smått stressad.
Men eftersom lägenheten ska göras vid så dröjer det kanske någon vecka innan vi kan flytta in. Kanske två... Vi får se helt enkelt! Ska snacka med dem på torsdag.
 
HAHA. Lite roligt att jag fick kalla fötter häromdagen. Frågan bara "ploppade" upp i skallen på mig. "Vad i helvete håller du på med Sanne! Du hatar bo i lägenhet, du älskar att bo mitt ute i ingenmansland. Du har det perfekt hemma, kommer hem till underbar mat och en underbar mamma..." Osv. Men självklart har det släppt nu och fördelarna med lägenheten är fler. Jag längtar till att ha något eget att pyssla med, köpa fina saker till lägenheten, och så viktigaste av allt, att jag ska bo med Alin. Det kommer bli jättebra!
 
/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas allt kommer gå bra i flytten, & glöm inte säga till om du/ni vill ha hjälp med att bära!
Kräver att du lägger upp bilder på hur lägenheten ser ut, SEn när allt är klart! ;)

All lycka till er!

2012-10-30 @ 22:37:45
URL: http://madelenbergstrom.blogg.se
Postat av: Ida

känner med dig....det är bara fördelar att bo själv.....tillsammans med pågen då förståss.... men att lägenheten är din....du får göra vad fan du vill:D:D plus att du bor mer centralt;) allt kommer gå bra.....!!!! <3<3<3 hör av dig om du behöver något!!! <3<3<3

2012-11-05 @ 11:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback