Hehe...

Jävligt dåligt uppdatering på den här bloggen, men vem fan bryr sig? :) I don't.
Det är inte det att jag inte har någoting att skriva om. Just nu händer det ganska mycket faktiskt. Om 4 dagar är det skolavslutning, det snackas och planeras. I torsdags åkte hela tolksektorn upp till Örebro (dvs. 6 timmars bussfärd upp och lika många timmar ner) för att se visukalen Fame som varade i 3 timmar. Iofs var det helt magiskt att se! Så visst var det värt det.
Mer då? Jo jag är typ världens underbaraste flickvän! ;) Igår gjorde jag helstek kyckling med nypotatis och sås till min man, och på kvällen gav jag honom massage! Det förtjänade han efter vinsten :) Hihi. Som sagt, världens undebaraste flickvän!


<3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida Petterson

fina ni är ihop <3

2012-06-04 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback