Må-bra föreläsning.

Jag är ju bäst på att pricka in saker och ting! Igår bestämde jag mig för att bli nyttig igen, träna och äta bra och så. Och idag hade vi en föreläsning om just detta i skolan. Znap! Även om att tänka positivt, och det mste man ju göra om man ska klara av att sluta äta skräp. Det var väldigt intressant, men roligaste var nog hur jag och Alin slängde menande blickar till varandra. "Va va det jag sa", "Du är precis så" osv. Haha! Det var skoj :)

Iaf, nu är jag lite extra pepp på att komma igång. Idag åt jag en kycklingsallad istället för något fett och jag tränade ett ordentligt pass. Sen att jag åt tacos när jag kom är en saga för sig... Jag tog iaf stark sås och självklart jalapeños i så ämnesomsättningen tar fart, hehe. Äta bör man annars dör man. Men vilken matkoma jag hamnade i! La mig i sängen 6 och halv 9 väcker älskling mig. FAIL!

Håll tummarna för att jag klarar det här nu!



/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback