Ofrivilligt 3 000 kronor fattigare.

Jag vet inte hur, vem eller ens direkt vart, men det saknas 3000 kronor från mitt konto. Eftersom jag handlat lite mer på internet nuförtiden vet jag inte om någon kanske lyckas ta sig in på det viset. Oavsett vad så är mitt kort nu spärrat, gjort en reklamation hos banken och även en anmälan till polisen. Nu är det bara vänta och se om jag kommer få tillbaka pengar eller om jag "får skylla mig själv". Får hålla tummarna!

Just nu försöker jag att inte tänka på det. Mår illa varje gång det dyker upp i huvudet. Tur är väl det att när det faktiskt dyker upp tänker jag på pojkvännens ord: "Var glad att det inte hände efter du hade fått dina csn pengar och din lön". Känns ändå väldigt tröstande. Det hade lika gärna varit 15 000 som saknades!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback