Malmö/Lund.

Dagen bjöd inte på sovmorgon som vanligt, utan studiebesök på Föreningen Sveriges Dövblinda i Malmö och senare fina redovisningar i Lund. Verkligen imponerad av mina klasskompisar hur bra de lyckas med sina redovisningar. Och min var inte så dum den heller! "Bablade" på i nästan 10 minuter om domkyrkan. Helt utan stödord och behövde inte använda min stödtolk Marielle. Väldigt stolt. Och förstår fortfarande inte hur jag lyckades memorera allt. Jag som brukar ha minne som en guldfisk! HAHA. Nästa redovisning är på torsdag, och då ska jag göra minst lika bra! Hoppas jag... ehrm. Jaja, trevligt att jag äntligen fick bra kritik, det var länge sen. Kanske för jag inte varit så engagerad i skolan på länge, så är det nog ja.

De sista orden vill jag tillägna mina fina vänner som jag saknar otroligt mycket! Om 11 dagar ses vi! Allt för lång tid, men jag får stå ut :) Sen blir det en underbar helg i Malmö! <3



/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: jasmine

puss på det :D

2011-05-03 @ 15:17:24
Postat av: Parre

yay!

2011-05-03 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback