Jobb, raggarbilar och biljard.

Jobb 10-16. Vad kan jag säga? Det var stressigt ett tag, lungt ett tag. Gjorde lite små missar men inget att böla över. Hamburgardressingen tog slut. Faktiskt inte mitt fel att folk får se och vänta då. Och kvittona och muggarna kan glömmas bort ibland. Sånt händer. Eller hur?

Sen blev dagen bara bättre och bättre :) Träffade älskling i Hässleholm och vi gick runt och tittade på alla raggarbilar som hade samlats där. Luften fylldes av avgaser, inte nådigt då! Men det var kul att se alla. Några bilar var riktigt gamla och i toppen skick! BRUMBRUM!

Efter det tog vi en cola på Infinity och vad ska man göra sen? Jag kom på världens bästa idé faktiskt, biljard! :D I Kristianstad finns en sportbar där man kan dricka, äta, titta på sport(...) och spela biljard. Och så fick det bli. Där fanns ganska mycket folk ändå, lite speciellt folk och lite vanligt folk. Blandat helt enkelt. Och vi spelade och jag vann 2 gånger och Alin vann 2 gånger :D Okej jag fick fuska liiiite lite. Men ändå. Jag ska bli bättre!

Så klockan blev 1. Vad gör man då? Jo man åker tillbaka till Hässleholm för att äta på McDonalds. HAHA. Och efter det? Hästveda såklart! Tog en powernap och sen körde jag hem. Kom hem kvart i 5. Död. Och jag var nära att köra på Bambi, igen. Men bara nästan denna gång. Och nära skjuter ingen hare ^^ Ja... Inte bra att köra bil i skogen på natten. Speciellt inte när man är dödstrött. Men det gick ju bra trots allt.

Btw. Älskar dig Alin <3

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback