Stockholm - dag 2.

Dag två och jag vaknade upp i en skön säng och åt en god frukost. Var väldigt förväntasfull då jag och några till skulle på tyst teater. Först fick vi en liten rundtur, på teckenspråk. Utmaning i sig, verkligen. Sen var det dags för teater som heter "Vi betalar inte. Vi betalar inte". Och det kan ju beskrivas med awesome! Som tur var hade de svensk översättning, för med den takten de tecknade och så länge så hade jag inte klarat av det. I vilket fall som. Är ni sugna kommer de till Kristianstad, Malmö m.fl.

Efter teatern blev det shopping med Hanna, Marielle och Samira. Fick inte hem något speciellt. En svart klänning från Gina och ett grymt linne från Bik bok. Längtar till det blir varm så jag kan använda den! :D Till lunch blev det bara en varm choklad MÄÄ grädde ^^

När vi kom tillbaka vilade jag lite och sen stack vi ut och åt. Medan de andra tjejerna mumsade på pizza så mumsade jag på banan och knäckebröd. Sen stack vi ut och bowlade. Så jäklans kul och så jäklans dålig jag var. HAHA! Men jag skyller allt på cidern :) Lyckades dock göra en spärr bakifrån och mellan benen! Respekt! Jag har till och med videobevis på det! Efter bowlingen stack vi tillbaka till vandrarhemmet men Josefine, Anna, Hanna och jag var sugna på mer så vi stack till puben precis brevid och fortsatte dricka och tecknade en hel jäkla massa! Så jäkla kul vi hade och alla i puben började fråga oss om teckenspråk. Och sen tecknade vi till mikrofonkåt. Alla ögon på oss. Tur att ingen vet vad vi pratade om. Och som sagt, allt stannar emellan oss.

Väl på vandrarhemmet kände jag hur huvudet snurrade. Inte konsigt med tanke på att jag knappt hade ätit något på hela dagen. Kan säga att natten blev inte så trevlig, men det var mitt fel, så förlåt :)


Grymma tjejer! Uppe - Samira, Nathalie, Marielle, Hanna. Nere - Elin, Josefine och Sanne.

Och det var dag två! :)

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback