God morgon eller god natt?

I detta nu är klockan 05.20 och jag är vaken. Har jag vaknat? Nejnej. Jag har varit vaken hela natten. Kan bero på flera anledningar, en av de är att jag åt två glassar från McDonalds vid typ 9-tiden. Hade även blivit tvingad att beställa en milkshake men några timmar efter jag beställt den och skulle dricka den var den smält och smakade... inte gott. Första och sista gången jag lyssnar på någon vad jag ska beställa, HAHA! :)

Hade kunnat säga säkert 5 anledningar till varför jag inte kan sova, men väljer att stanna - och skylla - på glassarna. Illamåendet har precis släppt och jag har redan ätit frukost. Haha. Förr hade jag kunnat stanna i sängen till jag somnade, men jag kan inte det längre. Bättre att gå och och ta lite nattamat. Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och försöka sova eller om jag ska stanna uppe. Klockan ringer halv 8, måste gå upp 8 för jag hade tänkt jag skulle springa en runda. Förbränna glassarna :P

Nej, får nog bli att försöka sova lite. Med lite sweet music i öronen kan jag nog somna. God natt gott folk!


Fräs säger också god natt :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback