Tjockis!

Okej. Det funkade inte så bra med mina joggingrundor. Jo, ett tag funkar det. Men när det regnar och blåser ute blir man inte precis pepp. Så nu funderar jag på att börja på Friskis&Svettis. Känns som ett måste nu. Ni vill inte veta hur mycket jag har ätit idag, och framför allt, vad jag har ätit idag! Dags att börja träna på riktigt. Och om man köper ett kort för 1600 eller 2600, då jävlar tränar man!! :) Så ska dit på onsdag och fråga lite vad som är bäst + om jag kan få csn-rabatt. Sen vet jag inte om jag bara ska ta jympa eller om jag ska ta allt så jag kan träna i gymmet också. Så ja, bäst att få lite rådgivning.

Nej, en långrunda imorgon kanske? Trotsa regnet ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback