Mysterium.

Onsdag, ledig, ganska fint väder, sov till halv 12. Finfin dag måste jag säga :) Drog med mig mamma till stan, mötte upp med Madde och jag köpte skor och en kofta till mamma. Vi snackade lite, sen var mamma och jag tvungna att ge oss av. Åkte inom Friskis&Svettis för att höra lite med de vilket kort jag skulle ha. Blir för all träning, alltså gym, spinning och gympa. Kommer bara kosta 2080 + medlemsavgift på 100. Helt okej faktiskt. Så ska dit snart och köpa det. Nu jävlar ska det tränas :D 

Efter det så for vi till Lund för att hämta min bil. Den hade ju funkat perfekt för dem där, men när jag sätter mig och ska starta händer samma sak igen.... Kjell låser in och öppnar och jag startar bilen. Funkar. Snackar med han på verkstaden och han förklarar att det är startspärren som går in. Iaf. Det är lite klurigt, men den funkar! Jag kan leva med det. 

Usch, jobba imorgon. Har stängning också, triiiist. Jobba 10-19.30. Triiiist. Jooooobbigt. Men jag kan leva med det ;) För sen är det MIDSOMMMAR!!!! :D

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback