Mamma, pappa, barn.

Igår åkte Alin och jag till Klippan för att sitta barnvakt till min älskade lilla Jasmine. Hade riktigt mysigt med pizza och kittelkrig i soffan.

Haha, kunde inte låta bli att tänka på uppfostran. Mamma säger nej och pappa säger ja. Det var samma med oss. Jasse ville äta pizza vid tvn. Jag sa nej, Alin sa ja. Sen sa jag att Jasse skulle sova. Alin sa låt henne stanna. Tror ni han vann Jasses lilla hjärta eller? ;) Innan vi åkte hem idag fick han en stor kram av henne :) Så söta <3

Det var Åbymarkanden också som vi hade planerat att gå på. Vi gick flera, flera varv. Hitta en jättemysig jacka, men tydligen måste man vara biffig för att passa de ^^ Annars köpte jag bara godis till mamma och en fin tändare till älsk men gravering A <3 S :)

En helt perfekt "helg" innan älskling börjar jobba. Riktigt mysig!

Älskar dej Alin <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback