Full rulle.

Händer ganska mycket nuförtiden. Jag har gått klart mitt första år på min kära utbildning. Min bil har satt sig i startspärr och jag jagar efter folk som kan fixa den. Lyckats iofs, men försäkringen täcker inte det :/ Turen är att jag har fått låna Johannas bil i två veckor, så jag är iaf inte billös :) Jag har börjat jobba också och det går verkligen jättebra. Ett stressig jobb som kanske inte är så jättebra för min magkatarr, men har beslutat mig för att stressa lugnt. Min hälsa är viktigare än att någon inte får sin skräpmat på 2 minuter. Annars trivs jag! Bara stressen som jag inte gillar, men det funkar. De timmar jag inte jobbar umgås jag med Alin. I söndags åt vi på House of bagels (mums!) och efter det spontanbesökte vi bion och såg Pirates of caribbean. Mysigt! :) Ikväll ska vi spela biljard, riktigt skoj. Äger älskling! ;) Typ. Liiite, ibland. Nej, göra mig klar kanske? :P

Har varit lite lite bilder på sistonde, så inom kort kommer väl bildbomb hoppas jag :)

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback