Horribel dag.

Jag har haft den sämsta dagen ever! Jag har sovit två timmar i natt, gick upp klockan sex för att åka med Kjell till jobbet för jag skulle ha hans bil denna veckan. Men när vi kör in känner vi att något är fel, bilen "hackade" på något vis. Vi kom fram till Kjells jobb och motorn lätt jättekonstigt men jag skulle ändå köra hem. Så jag satte mig i bilen och två sekunder senare stannar motorn och det funkar inte mer. Så jag fick ta bussen hem. Och med att ta bussen hem menar jag att ta bussen till Arkelstop och därefter gå 7 km, vilket tog 1 timme och 20 minuter,  och då sprang jag delar av sträckan för att komma hem fortare. Så jävlar irriterad! För nu funkar tydligen bilhelvetet? Och inga problem kan hittas? Den Volvon alltså, jävla rishög.

Nu har jag jävligt ont i benen och i fötterna! Ligger i soffan, med täcke och tycker synd om mig själv. Nej, ingen skola för min del. Det lär dröja månader innan jag vågar mig på det sträckan igen... Hoppas på en bättre dag imorgon, för idag... det måste vara bland topp tio av mina värsta dagar.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken otur gumman :(

2011-01-11 @ 12:43:53
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback