Flippdag.

Idag hade vi individuellt arbete under lektionen och som på de flesta individuella stunderna flippar nästan hela klassen. Idag var det dock Hanna och jag som helt och hållet spårade ur! Vi höllt på att dö åt de torraste och värsta skämten ni hört (eller sett eftersom mycket togs på teckenspråk). Saker som skjut-sköterskan, bok-A. Fan jag kommer inte på mer nu. Det var så sjukt (7kt) mycket. You have to be there to understand liksom.

Jag är nästan helt säkert på att det fanns något i drickyourghurten vi drack! Typ någon drog eller något! Vi var out of control! Gilla :) Jag behövde det efter magkatarrsanfallet jag fick imorse.

På tal om det, nu ska jag leta fram telefon nummer till vårdcentraler inom Kristianstad.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback