Urk.

En riktigt urkig dag idag. Vaknade med värsta, jag skojar inte, värsta mensvärken. Jag brukar ju inte ha så mycket, så blev ganska chockad. Måste säga, stackars alla tjejer som har sån mensvärk varje gång :/ Shit.
Så fort jag var i skolan var det ju över, så jag ska inte klaga.

Körde min bil idag! Happy face! Vem mer än jag hade happy face? HANNA! Haha! Jag öppnade dörren för henne, och där stod hon med det fettaste leendet och utbrast: DU HAR FÅTT DIN BIL! Sötaste Hanna. Så gick hon hela dagen ^^

Sen blev dagen urkig igen, med avläsning, lokalisering och översättning av texter. Ingen lek :( [PÄÄÄÄ] När jag kom hem var jag helt slut i huvudet så jag la mig i sängen. Somnade inte, eller jo. Kanske 30 min sov jag, sen vaknade jag och kände mig tvungen att göra läxan. Jag har hittat min artikel och jag har översatt smått i huvudet, men måste nog översätta lite i text eftersom mitt minne är så häääär litet.

Jadu. Kanske skulle göra det nu?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback