No more.

.. träd får fall och blockera vägen för mig imorgon! Efter skolan har jag planerat en tur till stan för att shoppa lite våriga kläder. Just nu känns min garderob mörk och dyster ut. Behöver uppdatera den med ljusa fina färger. Kanske till och med lite blommigt. Kanske, om jag känner mig busig, så köper jag ett par fina skor. Kanske. Kanske några jag kan ha till min klänning på fredag? Ska jag ha min klänning på fredag...? Jag får se. Om jag hittar något fint i stan blir det det istället. Neeej. Kom på värsta braiga iden nu. Jaja. Chilla Gunilla. Några dagar kvar till fredag. Första ska jag genomlida en dag med Esbjörn.

Men jag har redan börjat drömma mig långt bort. Så långt som till en solig vårdag med fågelkvitter och grönska. Åhh...

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback