In a rich mans world.

Alltså... Vi kan konstatera att 2011 kommer blir det dyraste året jag någonsin har levat! Först var det bilen. Nästan 10 000 kronor för att fixa den. Nu har min MObil pajat. Självklart vill man köpa en fin, bra, snygg... dyr mobil. Samsung Galaxy S. Ca 4000. Jomen så atte. Sen behöver jag en ny kamera, vilket jag måste köpa denna månaden (fast slutet av månaden nu) för jag ska ha den på Sverigeresan och på Hamburgresan - vilket också kommer kosta mig en hel jävla massa pengar. Jag är så trött på pengar att jag helt enkelt skiter i det. Jag bara slänger ut en massa pengar. Vad spelar det för roll? Har ändå spenderat så mycket redan kan jag väl lika gärna fortsätta? Så länge jag använder mina pengar och inte lånade så funkar det ju alldeles utmärk, right? För det är ju ändå mina pengar? Däremot känns det som jag borde söka ett jobb över sommaren ändå :/ Jag som ville vara ledig och njuta! What ever. Imorgon kommer jag hem med en sprillans ny mobil :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback