God dag pannkakan!

Jag är så lycklig! Hihi. Hade redovisning om KBT idag på teckenspråk och när jag skulle få min dom så min lärare bara: PERFEKT! Åhh! Sicken jävla underbar känsla!! Jag behövde verkligen få lite uppmuntan efter det kassa provet jag gjorde i fredags. Ännu bättre blev det är några i klassen sa: Nejmen är det SÅ lätt?! Jag flöt på moln. Givetvis av fler anledningar men redovisningen, shit. Sen blev det tråkig avläsning tillsammans med Hanna. Pannkakan. Jomen. Pannkakan som rymde. Vilken fantasi. Vet ni vilka mer som har fantasi? Hanna och jag. Vet ni vart vi får den från? YYYYYYOGGIN! Om ni såg Björn Gustavsson på melodifestivalen 2008(?) fattar ni.
Jag har blivit så extemt känslig av socker. Får sån jäklans kick när jag dricker min drickyoggi. Och tillsammans med Hanna spårar det ut, totalt. Vi har alltid lika kul på individuellt arbete. Blandat med tråkigheter, men vi löser det på bästa sätt :)

God natt, sussa gott och dregla inte ner kudden allt för mycket! HA! Vad får jag allt ifrån? YYYYYYYOGGIN!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback