Marielle!

Igår blev det födelsedagsfirande för söta Marielle. Hon fyllde systembolag, och det ska ju firas stort!

Kvällen började med att Hanna, Anna, jag, Nathalie och Josefine samlades upp och körde tillsammans till Åstorp där förfesten hör till. Stämningen var väl på topp. Folk drack och musiken spelades högt. Själv körde jag på en vit afton, därmed kan jag nu sitta i min säng :) Teckentjejerna satte sig och börja teckna, för att slippa skrika ^^ Alltid lika skönt, haha.

När förfesten var slut och det var dags att köra in till stan tog det lite tid att samla in alla fulla människor i bilarna. Vissa hade svårt att släppa flaskan och vissa var upptagna med att spy på toan. Haha, minst sagt katastrof. Men tillslut kom vi iväg.

Medan de flesta stack knutpunkten för lite billig dricka körde jag, Hanna och Anna direkt till The Tivoli. Dött som fan, men till slut kom mer folk och då började vi dansa loss. Åh, älskar att dansa! :D Och de gjorde de andra också. Dansa fram till 2, sen var alla sugna på att åka hem. Eller, först McDonalds... Förstår inte hur folk kan äta där, frivilligt. Själv åt jag bara en glass, och de är ju goda :) Men fick lite flashbacks på sist jag åt glass på Donken... Haha. Gud. Denna gång höll jag mig iaf till en.

Ja, sen var aftonen med tjejerna slut och jag körde vidare :)

Tack så mkt tjejer för igår, det var grymt <3

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: sanne

Fin blogg! :)

2011-04-04 @ 17:31:35
URL: http://sannemalmgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback