Bitches I'm back.

Har det varit tomt i bloggen? Finns en anledning, jag har ju varit i Hamburg! :) Resan har varit helt fantastisk tsm med min älskling, Marielle, Nathalie, Josefine och massa andra trevligt folk från skolan. Och vi har hunnit med många saker. Rundtur på sjön, besökt Planitaret, så jag faktiskt kan rekommendra, bara för de fina bilderna! Sen har vi gått rund i säkert halva Hamburg. Har typ blivit proffs på att hitta ;) Vad gjorde vi mer? Joooo, vi feeeeesta! Varje dag minst en drink. Skäms lite över hur mkt jag druckit i veckan, men så är det när man själv inte betalar i guess :P Torsdagen var bäst! Då var vi ute ett helt gäng på Reeperbahn, gatan i Hamburg där alla klubbar och strippklubbar finns. Synd att jag inte tog några bilder från där, det var helt amazing! Och jag blev skiiiiitförbannad på en vakt :/ Jävla rasist som dessutom vägrade snacka engelska med mig. Jaja, när vi inte kom in där gick vi bara till en annat stället där man kände sig varmt välkommen, med värsta galna bartedern och grym musik. Och när de stängde följde vi med de på efterfest stället på andra sidan gatan och fortsatte där till klockan halv 6-6 på morgonen. Halv 7 åt vi frukost. Sen sov vi 1 timme och 20 minuter, sen var det bara att packa och hoppa på bussen, lagom trött och smått bakis. Men inte så farligt faktiskt. Sen åkte vi till Lübeck. Där var verkligen vackert, men det blåste kallt och jag orkade inte gå, så Alin och jag satte oss på en parkbänk vid kanalen bara. Resten av resan var ett helvete. Först blev jag åksjuk. Och inte nog med det. Trodde båtresan skulle va lugn, för båten är stor och brukar inte gunga, men just denna dagen hade Gud tänkt straffa mig och såg det att det blåste full storm vilket gjorde att jag blev sjösjuk också. Jag har aldrig varit sjösjuk i hela mitt liv! Sprang in på toan i tron att jag skulle spy. Tyvärr är jag värdelös på att spy. Kan verkligen inte... På bussen igen drack jag över en liter vatten. Det var det enda som tog bort illamåendet någorlunda. Jag trodde seriöst jag skulle dö! :P HAHA. Men väl i Malmö kände jag mig lite bättre faktiskt. Och jag överlevde. Om ni orkade läsa allt, grattis :) Hade kunnat skriva 50 sidor om allt, men det vore idioti. Haha. Men kan av sluta med två ord: OFÖRGLÖMLIG RESA!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback