Pluggilipluggplugga.

It aaaaall 'bout plugga. 1 redovisning, 2 prov. Ett svenska prov och ett prov om örats anatomi. Öronvax och stigbyglar, det är grejer det! Egentligen borde jag faktiskt plugga in om örat nu, så jag får väl strax pilla min söta lilla rumpa till mitt rum för att.... pluggilipluggplugga. Smått över trött och smått förbannad. Liksom. Men eftersom det handlar om politik (INTE om SD) så skiter jag att skriva om det utan beklagar mig till min mamma som är lika förbannad.

Nej, pluggilipluggplugga va det ja!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

haha ja mer än gärna :D kul att laga mat o sen att äta den!!

2010-09-21 @ 22:25:35
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback