Typ, palla?

Ursäkta de få inläggen. Finns inte mycket att skriva om just nu. Allt handlar i princip om skolan. Och att jag lider av värsta höstdepressionen gör inte saken bättre. Så ni får helt enkelt ta det som det kommer.

HAHA. Dumma mamma. Ringde hem och skulle berätta att jag köpt fika till oss. Hon svarade inte så jag körde hem. Gick in i vardagsrummet med ett stort leende på läpparna och påsen i handen. Leendet försvinner när jag ser mamma sitta framför tv:n och käkar mat! Meh! Detta är sånt som händer mig hela tiden. Jag gör något snällt så ba'! Åh. Jaja. Då blir det fika när Kjell kommer hem istället.

Nehe. Om man skulle göra något.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Saknar dig redan!!

2010-10-08 @ 19:23:47
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback