Take a ride with me.

Vilken jäklar kväll alltså i fredags. We were on fire. HAHA. Det blev en helt galen kväll och man ångrade sig dagen efter, 1 eller 2 shotsar för mycket. Behöver inte berätta kvällen i detalj för den kommer ändå vara oförglömlig, lik alla andra kvällar tillsammans mina tjejer.

Som sagt. Jag fick ångra mig hela dagen igår. Mådde fruktansvärt! Är inte van att festa längre... Också börjar man ju bli gammal, HAHA. Eller inte HAHA, böl böl böl! :P

Nej nu ska jag glo på Bounty hunter som vi hyrde igår som jag inte orkade titta på... som sagt, gammal.

/ gamla gumman.

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för du va med oss o festa Sanne :d vi hade sjukt kul!! men jaa.. jag satt hela dagen igår och ångrade det mesta.... :S



fan då... men det kan inte göras ogjort.;P love u <3

2010-10-03 @ 11:37:20
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Pernilla

No regrets babys! :D Det som hände igår händer inte idag! Vi måste leva i nuet! Man har inte tid att ångra..



Tack för en oförglömlig kväll tjejer! <3

2010-10-03 @ 12:01:56
Postat av: J

nej sanne ångra ingenting, inte någon utav er. håller med p , no regrets. man leveer en gång, fan amn ska ta tillvara på livet. sen kommer man tänka tillbaka och bara le. Kärlek till er. <3



livet är för kort, alldeles för kort.

2010-10-04 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback