Skrapat.

Har skrapat fram lite bilder genom mobilen. Grymt kass kvalité men bättre än inget.


Ibland bara liksom stötter man på en älg! Speciellt vid älgparker. Och speciellt i plast!

Som sagt så gjorde mamma och jag en grymt god rätt i går, och jag fick äran att göra salladsfatet. Jag brukar göra små konstverk av det och tyckte jag lyckades mycket bra! Kolla in sparrisen som står. LIKSOM! Mycket roligare att göra så här än att bara blanda ihop allt till en salig röra. Visst blir man sugen? Skulle haft lite dippa till så hade det blivit perfekt lördagsgodis! MUMS.
48102_1174584680
Också en grymt gammal bild på mig. 15 bast, blond, och titta! Tom en tiara på huvet! Sen är biled kopierad så många gånger att kvaliten är askass. Men ganska kul att se tillbaka. Många som känner mig idag vet inte att jag varit blond. De kan inte föreställa mig som blond. HAHAHA!

Nu får det räcka.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: jasmine

åh gud vad vacker du är som blond. :D du passar ju i det. hihi. pusspus

2010-10-10 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback