Rubrik är en dålig rubrik.

Lång dag blev kort. Skulle ha teckenträff i Hässleholm nu vid halv 7 men lärarna hade kollat fel datum. Ingen ordning och reda på dem. Men jag blev glad, aldrig fel att komma hem tidigt. Så istället ska jag plugga in synonymer. Där blev ni lite avunsjuka va? Ah jag visste väl det.

Åh, varje höst blir jag alltid lika sugen på att köpa en system kamera. Och denna hösten skiljer sig inget åt... elller jo. Jag vill det ännu mer. Ni anar inte hur vackert Mjönäs är, speciellt på hösten. Vill fånga allt på bild. Iaf. Nu ska det bli av. Så jag har börjat leta. Men som alltid tar det lång tid innan jag bestämmer mig vilken. Jag är ingen impulsare som mina vänner, tyvärr. Kan vara lite jobbigt ibland. Vill ju ha en kamera nu, men jag vill veta att jag kommer vara nöjd med den. Ja.. så har ni några tips så tackar jag och tar emot.

Iiiih. I april ska jag till Hamburg! Skolresa, men nästan ingen i klassen ska dit. Så blir jag, Hanna och den allmänna linjen som får hänga. Hoppas det blir fetteskoj! FEST FEST FEST!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag har ju en nikon d3000, den e bra!! har dock inte lärt mig allt på den ännu... men det jag lärt mig e bra!! :D

2010-10-21 @ 12:26:35
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback