Projekt.

Hatar hur vissa människor kan få vissa kläder att se assnygga ut! Och så beställer man...och väntar... och hämtar... och öppnar... och provar... och inser att det är 20 storlekar förstort! Typ. Plus att kvaliten suger röv. Men, tror inte jag kan hitta... åh, btw, jag pratar om min halloweenkostym. Ja... just det! Jag tror inte jag kan hitta en bättre. Så istället så har jag ett stort projekt framför mig, att få min kostym att se... Okej ut. Liksom, är jag så liten att jag inte räknas som vuxen? "Passar vuxna". Nej! Det passar inte mig! Är jag ett barn då eller?! Hur svårt är det att sy olika storlekar? Behöver ju inte vara xs, s, m, l, xxxxxxl. Men... Jaja. Ett projekt iaf. Plus rekvisita. Så får jag hålla tummarna på att det kommer att gå. Sy lite, trasha lite. Så det blir rätt stuk över det hela liksom. Det går som det går!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback