Hög mysfaktor.

Vin, levande ljus och grymt god mat. Mycket högre mysfaktor kan inte en lördagkväll hemma ha. Och att mamma och jag lagade maten tillsammans gör ju allt så mycket bättre. Ungsbakad potatismos, fisk, vitvinssås, gratinerad med kräftskjärtar. Hjälp mig så gott det var! Speciellt såsen och kräftorna. Hade kunnat klara mig på det alltså. Snart ska vi avsluta kvällen med citronfromage och kanske ett glas vin till. Sen blir det till att lägga sig tidigt. Behövs sovas mycket nu när det är höst. Visst, hade jag haft alternativt att gå ut och festa hade jag nog med all säkerhet gjort det. Men nu är jag ju strandsatt i skogen. Så ja. Fast jag älskar hemmakvällar. God mat och mamma... svårt att slå, eller? Iaf min mamma ;)


/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback