Fantasi.

Kräks nästan så mätt jag är! På tårta och maräng! Förklaring: Ann, Hanna och jag var på Konditori Fantasi i Kristianstad där dem har en såkallad "tårtbuffe". Ja, jag hade nog inte kallat det tårtbuffe, för där fanns bara tre tårtor och två bakelser. Men man fick äta hur mycket man ville, och man fick kaffe, te och juice till! För bara 49 spänn! Sen hade dem typ 50 grader där inne och jag hade min nya mysiga stickade tröja på mig så jag höll på att avlida där inne. Inte hjälpte det att vi skrattade så mycket att vi blev ännu varmare! Gud! Men det var goda tårtor där! Jag är ju inget big fan av tårtor, men de var faktiskt goda! Speciellt chokladtårtan som nästan smakade som chokladglass! Så jag tycker väl det var värt de. Nästa gång ska vi åka till Malmö för asiatiskbuffe, mmm. Sushi! Över två år sen jag åt det senast. Iaf, värsta buffen för endast 89 spänn! Så snart får vi boka in en dag där ja.

Vi avslutade dagen med Jysk och Rusta. Drömde oss bort, speciellt Ann som snart flyttar till egen lägenhet! I Halmstad. INFLYTTNINGSFEST! Åh, vill också!

Usch, när jag kom hem satte jag med vid tv och tittade på Desperate housewifes... och åt maräng. Dages största misstag... Mår fruktansvärt illa! Men när man sitter vid tvn får man ju sånt sötsug. Speciellt när man är ensam hemma. Man kan aldrig lita på Sanne när det gäller godsaker ;) MAAAAH!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

snyggt!

2010-10-25 @ 20:37:36
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback