Andys Lekland.

Åh, vad skoj Jasse hade på Andys lekland idag! Hon sprang runt, snurrade, åkte kana och sprang runt ännu mer. Kanan var såklart favisen. Och moster Sanne fick ju åka med lilla J i den stora kanan. Vågade dock mig inte på kanan med 90 graders vinkling. Jag skojar inte, det var faktiskt 90 graders vinkling. Scary. Lilla Jims pappa Robin var våglig iaf! Han åkte den. Usch. Både Anna, jag och mamma hade nog hjärtat lite i halsen när pojkarna for ner för kanan.

Jag upptäckte hur glad Jasse är i popcorn, jisses. "Sanne, popcorn!". Och så stolt hon var när hon ätit upp alla popcorn (med lite hjälp från moster och mormor). Hemma blev det hamburgare, Sannes hamburgare. Bara det bästa för min Min (Jasse kallar sig för Min). 

Uha, så trött jag är nu. Märks att man inte är van att ha en liten ungen vid sidan om sig hela dagarna. Hon tar all energi. Ja... väldigt mycket energi. Hon är ju överallt och ingenstans. Idag försökte jag ta några bilder på henne, men det var ju omöjligt! Hon satt inte still någon gång! HAHA. Fast det är rätt, man ska ju leka när man har chansen :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback