Where did the sunshine go?

Lagom till att jag slutat jobbet så försvann solen. Jomen. Kände hur strålarna nästan nådde fram till mitt fönster och jag tänkte att det skulle bli skönt att suga i sig lite solsken, men så kan det gå, i vårt älskade Sverige. Han ger och han tar. Men glass fick jag iaf! Jomen. Hanna och jag körde ner till stan och tog oss en mjukglass bland värmen och de gråa molnen. Den satt fint. Ännu mer fint satt hamburgaren här hemma, men inser nu att jag har ätit hur mycket skräpmat som helst på sistonde så magen putar ut och man kan tro att jag är i sjättemånaden. Så det får väl bli lite skärpning där! Inte långt kvar till beach 2010, fan. Hur ska detta gå med mammas god mat! Och Max, min älskade granne som matar mig med så goda och billiga hamburgare! Åh, gisses amalia! Men nu är det Desperata hemmafruar.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback