Wanna be ma feeder?

Mat, älskade mat! Igår tvingade jag i mig en fett pizza från min favorit pizzeria, Möllan. Det tog mig säkert över två timmar att få ner den, men ner gick den. Gud, jag var så mätt jag trodde jag skulle spricka! Och idag ska jag äta kotlett med mammas supergoda sås! Ingen gör sås som min mamma. Den är så god att Kjell brukar dricka den! HAHA, uwäh - men sant! Och till efterrätt ska vi äta rabarberpaj med vaniljsås, eller ja. Jag ska nog äta vaniljsås med paj. Alla vet ju att jag inte är jätteförtjust i paj, men helt galen i sås! Den kan nog min mage garantera.

Från mat till mat. Jag vill säga lycka till till Ida som snart ska göra sitt slutprov(?) och förhoppningsvis bli kock. Och lite extra lycka till för Beanaisesåsen hon ska göra. Själv så lägger man ju lite pulver i vatten och voila så har man sås. Men vår kockajävel ska ju göra den från grunden. Så ja, lycka till gumman! Tro på dig själv så kommer det säkert gå jättebra! :) PUSS!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket! sjukr nervös.



Jag har kommit på att om det inte går så bra på provet ska jag skära mig själv i handen för att de ska tycka synd om mig och kanske då om jag har tur ger mig godkänt. hahah bra va?

2010-05-16 @ 18:16:58
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Ida

jag hade velat göra de för att komma undan.. hehe.



Tack så mycket vännen! <33

2010-05-16 @ 21:32:53
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback