Valborg i Lund.

Vilken dag igår alltså! Började med jobb som vanligt till klockan två. Sen stressa till stan för att fixa lite ärenden för att sen ställa bilen i andra änden stan för att sen inse att det var fri parkering inne i stan. Tröttsamt. Men jag kom iaf på det tidiga tåget mot Lund där jag äntligen fick träffa mina töser Jasse och Parre! Inte setts på hundra år känns det som. Sen börjades festandet. Some pics.







Det var en hårig man det!

Denna vackra bild får avsluta kvällen. Mjao.

!! Även om kvällen var jätterolig så var nog det att jag körde automatare det mest fantastika!

Sanne: "FAAAN! Ingen koppling!"

... 10 min senare.

"FAAAN! Ingen jävla koppling!"

Men det gick bra! Det gjorde det. Även om jag blev grymt irriterad av min instruktör som nog glömde att jag faktiskt har körkort. Jag vet faktiskt att man stannar vid rött. Jag vet också att man blinkar när man svänger och jag vet till och med att man får prejja cyklister! HAHAHA :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: jasmine

HAHAHAHAHHA, det var det roligaste på hela den kvällen. ;) tack sanne för att du finns. <3 puss

2010-05-04 @ 18:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback