Plans for four years.

Nu vet jag vad jag ska göra de närmsta 4 åren. Jag ska utbilda mig till teckenspråks- och dövblindtolk och jag har aldrig varit så entusiastisk till att börja plugga! 18 augusti kör vi, men detta innebär att jag måste säga upp mig från jobbet en månad innan dess, vilket jag tycker är jättesorgligt. Trivs ju med alla på jobbet, pappersvändarna som soppgubbarna. Alltid lika glada och trevliga och det känns jobbigt att lämna dem. Dessutom är jag född med en stark pliktkänsla och vill därför göra allt klart med EDP future och taggningen. Men som jag sagt till mig själv: Jag kunde inte offra ett jobb för att jag kanske skulle komma in på skolan, likväl att jag inte kan offra min framtida utbildning för ett jobb jag inte kommer ha särskilt länge. Men som sagt, jag kommer verkligen sakna alla, när denna dagen kommer förstås. Men jag är lycklig, jättelycklig!

/ sannne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback