Game on.

Har varit fööör trött för att blogga. Eller rapportera för att vara lite 70-talist. Tydligen. Hörde jag på radion häromdagen.

I tisdags åkte jag till Johans jobb för att få bilen tvättad. Nu glänser den likt en diamant :) Men vilka kommentarer jag fick: "Sanne det är en bil, ingen jävla garderob". Öhm, jag hade tre par skor och en väska. Det är ju ingeting! Sen var det även "Jävla hund!" men jag hade bara haft honom i bilen en gång, och han hade ju knappt hårat ner. Däremot hade han dreglat ner typ alla rutor ^^ Men som sagt, bilen skiner nu likt en diamant. Till och med däcken blev putsade! Jajemen.

Resten av veckan har väl varit ganska död :/ Jag har varit ganska död faktiskt. Om några timmar ska jag dock njuta av helgen. Ska slöa och inte göra ett skit. Härligt!! (Y)

PS: JAG VILL GRILLA!! :( Kom soool!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback