Dadadadance.

Det var menat att det skulle blir en ekonomisk utgång i Helsingborg igår men redan vid köpet av ett par nya skor, en flaska vin plus bensin till Klippan så hade det gått åt helvete. Men vad fan, man lever bara en gång.

Det började med en liten lagom förfest hos Patrik med Ida, Parre och Patrik. Men efter nån timme kom även vår älskade Jasse! Så kvällen blev ju som vi ville, med Jasse :) Efter förfesten drog vi till the tivoli och jag tyckte vi gjorde det bästa av läget, med gud vilket tråkigt folk det är där i övrigt. Men ändock dansade vi fötterna av oss! Bildligt talat. Gud, tror vi alla hade ont i fötterna. Förutom Patrik då, som har lyxen till att alltid få bära sköna skor.

Usch, i kombination med headbangandet och att ha legat i någon annans säng har lett till värsta nackont! Så öm! Plus att jag har ett lila blåmärke på höften som jag inte har en aning om hur jag fick det. Låter som en galen natt, men den var faktiskt relativt lugn. Men ändå är jag helt slut. Helt slut! Så slut att jag inte fortsätta skriva.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för i helgen! Det var super. :) Tur du hade som kunde mitt personnummer ;)

2010-05-15 @ 19:57:36
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Parre

Tack hjärtat för en super kväll. Det blev en massa dans i allafal och det gillas! Jag har en enorm blåsa under hälen och min lilltå var blodig. Haha men värt det!

2010-05-15 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback