Äta bör man annars dör man.

Nästan två veckor nu och jag skippat varm choklad på morgonen på jobbet för att undvika alla onödiga kalorier, och dragit ner på godis ännu längre. Men, hur ska detta hjälpa när jag inte kan dra ner på maten? Seriöst, jag äter ju mer nu när jag inte går och småäter. För mig är det nästintill otänkbart att äta småfesiga portioner, och som mamma säger: "Det var väl inte lönt till att smutsa ner tallriken". HAHA. Men sen å andra sidan, äta bör man, annars dör man :) Jag älskar mat och kommer nog aldrig kunna dra ner på det, eller äta något jag inte tycker om bara för det är nyttigt. Nej, jag skärper mig med löpandet istället och vid löning är det jag som står i stadium för att köpa mig ett par riktiga löparskor. Kan inte springa i mina utan att få benhinneinflamation. Och beach 2010 lär ju börja väldigt sent i år så man hinner väl dra sig i kragen lite, HAHA.

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHA samma här! :) jag kan helelr aldrig dra ner på mat. men jag äter väl ändå mer än dig (A)

men du har väl ett kontorsjobb, de kanske ka betala en del av ett gymkort. brukar få det när man sitter still ofta. :)



2010-05-26 @ 08:16:32
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback