Nej. Jo. Va? AHA!

Först var jag förvirrad. Sen var jag irriterad. Sen blev jag smått förvirrad igen. Och sen, sen blev jag jävligt förbannad! Hur kan man skriva att man vill att någon ska bli våldtagen? Hur kan man skriva att man vill bränna någon på bål, bryta varje ben i kroppen, att döda någon. Jag tror jag har varit skönhetsblind. Trott att i Sverige finns det minsann vettiga människor! (Finns alltid undantag så klart, men generellt). Men så är verkligen inte fallet, här finns det människor som slänger ner små terrier från broar, kallar små flickor för horor och vill straffa invandrare som inte har gjort något.

Det ska inte spela någon roll vad som har hänt innan, man har inte rätt till varken döda eller förnedra. Om jag får komma med ett förslag. Istället för att skicka ut invandrarbrottslingars familjer, kan vi inte skicka ut alla idioter till en ö, där det senare uppstår kannibalism så de får utplåna varandra, de jävlarna? Okej, det hade blivit väldigt många som vi hade fått satt ut på denna ön, men vi kanske blir av med några "idiotgener".

Uppdrag granskning och facebook kan verkligen väcka starka känslor. Jag blir arg när jag ser och läser sånt här, att folk inte tänker längre än vad näsan räcker. Tack gode gud att det finns några vettiga människor! :)

Och ta mig nu inte bokstavligt. Självklart vill jag inte att människor ska äta människor, även om de är idioter. Men man blir smått påverkad av sina egna drömmar ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback