Jasminear och Nikuu.

Vilken dag, vilken dag. Oj. Nej, tar det från igår.

Åkte från jobet direkt till Klippan för att spendera lite kvalitetstid med syrran. Blev att vi tittade på bio, Eclipse. Ni vet ju säkert att den var bra, men vill ändå ge min synpunkt. Den var asbra. Bättre än dem andra två. Efter filmen tänkte jag sätta mig i passargerar sätet för att få vila mig lite, eftersom jag varit uppe sedan 6 så var jag ju mättat trött. Men neeeeeeej, jag var tvungen att köra :( Och jag hittade inte ut från stan och hade inte ork att titta på skyltarna så mobbade Malin mig för det. Men jag hade liksom förväntat mig att hon skulle säga vart jag skulle åka. Dumma.

Från 8 imorse satt jag barnvakt till lilla Jasmine, förutom dem timmarna jag var hos Vio för att klippa och färga håret, witch btw blev jättefint. Vi hade väldigt mysigt. Tittade på Lejonkungen, badade och åt pizza tillsammans med underbara Nikuu! Har inte setts på ett halvår så det var självklart trevligt. Känns fortfarande ovant att vara utan henne, efter att ha sett henne nästan varje dag i 3 år. Man vänjer ju sig. Snart kommer jag och hälsar på dig sthlm hun!

När Malin och Daniel kom hem ( hade varit i Tyskland och köpt sprit för 8 000 spänn (!) till bröllopet ) lämnade jag av Jasse och försökte vila upp mig lite tills jag skulle åka in till stan. Men blev inget vilande, satt i stället och pratade och tittade på när de bar in all dricka. Fick förresten en flaska Bacardi och en flaska vin som betalning för passningen av Jasse. Gött ;)

Vid 8 stod min bil utan för stora Jasses lägenhet, medan Jasse var ner i stan. HAHAH, dåligt planering där alltså. Vi bara antog att det skulle vara si och så. Efter mycket shå att hitta p-plats möttes vi upp och kramades så hårt så man kunde tro att vi inte hade setts på år och dag! Vilket det nästan känns så, även om det var mindre än en månad sen. Vi satte oss på Mezo och pratade på i timmar, om allt möjligt. Skola, jobb, killar och mer där till. Fick till och med träffa killen hon dejtar nu. Verkar jättetrevlig faktiskt, hoppas nu han verkligen är det med. Åh, hoppas jag får några timmar över den 29.de så vi kan ses igen. Puss på dig J <3

Nä, klockan är över tolv, så jag får väl lägga mig. Hur lite jag än känner för det. Är något övertrött, vilket resulterade i detta inlägg. Om det finns en miljon stavfel så blaimar jag på det.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback