Välkommen åldersnoja.

Hanna fick mig precis att inse att jag snart är 20 år. I och för sig har jag varit "nästan 20" i ett halvår nu, för att 20 fyller man ju inte varje år. Och jag har alltid svårt att vänja mig vid en ny ålder. När man är 17 känner man sig som 16 och när man är 19 känner man sig som 18. Så redan i augusti började jag lära mig att känna mig som 20. Wäh, åldersnoja. 20, gammal. Gammal som skatan. Forever young säger jag bara! Jag ska minsann aldrig bli gammal. Jag ska vara ett vuxet barn föralltid. Förutom det där med att bära ungdomskläder som vissa tanter gör, det ser förfärligt ut. Magtröja och kortkort. Nej då, jag ska vara ett vuxet barn med stil och klass. Det låter bra. Eller? HAHA.

Vuxet barn med stil och klass.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hell yeah!! VÅGA VÄGRA VARA VUXEN!!!!!

2010-01-11 @ 15:38:17
URL: http://www.amazingdane.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback