"Oh shit, i'm stuck"

Har ingen aning om hur man ska påbörja detta inlägget med relevans, så jag säger det bara rak ut. Ozzy och Shiva satt fast i varandra igår. De fick sig lite action, ni vet vad jag menar. Och idag hände det igen. Tur att Ozzy bara skjuter lösa skott, annars hade det blivit valpar om 2 månader. Fast mer exakt hade det blivit veterinären snarast. Ja, på två dagar har det fått till det 3 ggr, och de ser lagom mögigt på en sen. De lär sig minsann aldrig. Fick tyvärr ingen bild när det satt ända mot ända, men dessa bilderna fick jag.

 


/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Malin

O MY F*****G GOD...Tur att han inte är min hund längre..

2010-01-09 @ 22:50:58
Postat av: Hanna

Hahaha! Jag dog en aning ! Det här är kärlek på hög nivå! <3

2010-01-10 @ 15:15:18
URL: http://cyniskjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback