It's snowing men, halleluja.

Okej, där ljög jag, det har snöat, det snöar inte. Och det är kallt ute. Hade 16 minus grader i natt. Och vårt kök är väldigt dåligt insolerat så det blir jäkligt kallt där. 18 grader var det i köket när jag steg upp. Brr. Men inget gör en varm som varmchoklad, en dusch och strumpbyxor under mjukisbyxorna!

Det blir nog en bra vecka, har jag på känn. På torsdag ska jag dra ut Hanna på stan och shoppa, shoppa och shoppa. Och på fredag ska jag på middag hos "stora" Jasmine som snart fyller 19. Ja, det har fått blivit "stora" Jasmine och "lilla" Jasmine. Annars blir folk förvirrade, HAHA.

Nu ska jag nog sällskapa mamma.

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Cc

hejs. trött på kylan nu! åh, middag hos jasmine låter skitskoj faktiskt, hoppades på att få träffa er alla snart, men som det ser ut kan jag tyvärr inte komma. ahr inte sagt något till jasmine än, är fortfarande osäker. ananrs får du hälsa så himla mkt!!

Puss hun.

2010-01-31 @ 23:47:21
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback