I know what I want.

Jag har alltid gillat min tandläkare i Åstorp, och ville gå kvar där fast jag nu bor i Kristianstad. Men nu har jag tydligen fått en annan tandläkare, vars namn jag inte kan uttala. Så nu ska jag byta till Kristianstads tandläkare, ni vet, som ren protest. HAHA, nej. Men att köra till Åstorp känns liiite onödigt. Nog om tandläkare. Vill inte påminna er som har tandläkarskräck ^^

Igår hämtade jag bilen hos Johan och Peter. Ren och grann OCH en bildörr som går att öppna. Yes indeed. Tack Johan! Och tack Peter för att du kom i tid när inte Johan var det. Hade varit jäkligt kallt att stå där i 20 minuter, brr. Vääänta nu, dem läser ju inte, så varför tackar jag dem? HAHA. Äsch, de är snälla pågar, när de håller tyst ;D

Nej nu ska jag återgå till mitt projekt.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback