Hunting.

Idag har jag och Ozzy varit ute och jagat i snön. Vi hittade några spår i skogen och jag fick för mig att förstöra alla spår för att vi har äckliga jägare här i skogen. Efter att vi förstört alla vi vägkanten följde vi några spår, fast baklänges. Vi gick där och lulla tills vi kom till ett ställe där det hade bökats lite grann. "Bökats" tänkte jag. "Fan, tänkt om ett vildsvin har gått här!" Så jag gick upp på vägen igen. Det sista djuret jag vill möta här ute i skogarna är ett vildsvin. Vargar, om jag hade bott uppåt landet, men nu gör jag ju inte det. Jaja, det var kul att förstöra för jägarna. Där fick ni för att ni sköt en hare brevid vår brevlåda, suckers!

/ sanne andersson. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback