Hanna, Hanna, världens bästa Hanna.

Iiiie. Igår våldcrashade jag Hanna. Tvingade upp henne klockan 8 på en sovdagsmorgon, men det är sånt vänner gör. Plåster på såren blev nybakta bullar och juice. För det är sånt vänner gör. Anledningen till att jag våldcrashade Hanna var för att jag inte orkar köra hem från Tofta bil för att sen köra till Arbetsförmedlingen. Så trots en trött Hanna bjöd hon in mig hos sig. Så ett stort tack till Hanna <3

Ja, arbetsförmedlingen. Finns det något mer förvirrande än en förmedlares ord. Svar nej. Jag ville bara dö, och lägga på fler mynt för parkeringen. Detta gjorde jag och missade en hel massa. Men vid såna tillfällen är det bra att ha en Hanna. Som kan förklara vad de sa på en hel timme med bara en mening. Det är helt enkelt sånt Hanna kan.

När jag är hemma från arbetsförmedlingen ringer en förskräckt Hanna. En främling ville göra sig bekanskap med henne. En sliskig typ, tydligen. Efter många: Va? Va? Va? från mig (jag hör illa, ingen nyhet med det). I alla fall skulle jag rädda Hanna från denna sliskiga typ. Ni vet "jag sitter i telefon och har inte tid att prata med främligar"-hjälpen. Det är sånt Hanna gör, för att hon kan!

Ett helt inlägg, tillägnat dig Hanna! Och mjao på Svante.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Hanna!

"Have you ever have sex on train????" sa fransmannen på halvtaskig engelska och försökte låta attraktiv ! Tack Sanne vilket fint inlägg som bara såhär ... Made my day! <3

2010-01-20 @ 13:57:13
URL: http://cyniskjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback