1,2,3...67,68,69...

Igår när jag som vanligt inte kunde sova fick jag för mig att jag skulle börja räkna. När jag tidigare gjort detta har jag inte kommit längre än till 10-20 kanske, sen gett upp och legat vaken istället. Men igår kväll gav jag mig fan på att jag skulle räkna. Försökte det dära med får, men det är bara bullshit, så jag bara räknade. När jag kom till 70 märkte jag hur jag höllt på att somna och den sista siffran jag kommer ihåg är 92. Så ja, det hjälpte faktiskt! Jag somnade med hjälp av att räkna. Helt sjukt. Så istället för att somna klockan 4 på morgonen somnade jag runt 1. Det är helt fanatiskt :)

Nej, nu ska jag ut och flisa. Lär ju kunna sova utan några problem inatt!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Leandermaia

Great site. Good info

2011-03-04 @ 09:59:20
URL: http://leandermaia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback