Lernia Utbildning.

Det var länge sen jag steg upp klockan sju en morgon. Man har blivit så bortskämd, nu när man är arbetslös och kan sova hur länge amn vill på dagarna. Men idag började min "utbildning" på Lernia. Förstärkt jobbcoachning. Förbättre sitt cv m.m. Verkar vara ganska lugna dagar. Jobbar ju mest hemma. Men det var ju trevligt att träffa lite folk, även om vi inte hade möjlighet att bekanta oss med varandra. Blir nog lite mer av det sen på workshopen. Jag är positiv till allt iaf, annars lär det inte gå bra. Vad man än gör, ska man göra det i positiv anda.

Men nu  till en stoooor nyhet! Min syster ska gifta sig! :D Jag är så lycklig för henne och Daniel. Allt de har gått igenom så förtjänar dem det här. Och Emma och jag ska vara tärnor och arrangera möhippa. Funny funny hunny. Känner jag Emma rätt så har hon planerat storartade planer vid det här laget. Ja, mer om det när jag vet mer.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback