Kungligt besök!

Prins Carl Phillip var på mitt jobb idag! Seriöst! Han var där med sin klass, nån "bondeskola" i Allingsås tror jag? En kollega sa att han gick där för att bli godsherre. Ja, inte vet jag. Iaf så var han där för att lyssna på om biogas. Tråååk. Synd att han inte kom och hälsa ^^ Det var väldig tyst om hela hans besök. Förståeligt.

Ja, blir lite bilder från jobb idag! Yey!


<3 på min dator!

F U på skrivaren som låter WEEEITOTOTOTOTWEEIITOTOTOTO!

Detta är min högra ha... sax. Ibland känns jag som kapten krok, fast kapten sax. MAHA!

Pärmar och varmchoklad! Åh deras choklad är jättegod!

AHHHHH! Mitt bord bombaderat av ettiketer. Och dessa ska klippas och sättat i bokstavsordning i pärmarna. Uhf.

Ja, det var en dag i mitt liv. Hoppas ni är nöjda och belåtna.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så glad att du har jobb nu gumman :)

2010-05-04 @ 00:11:02
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback