Ringen ringde.

Okej, inte ringen men Smycka. Jag har väntat i 2 månader på att få tillbaka min ring och idag ringde de äntligen! Okej jag svarade inte för jag hade mobilen på rummet som vanligt (oops, får sluta med det) men jag kollade nummret på eniro och då var det Smycka. Så snart har jag ringen på mitt finger, likt jag har halsbandet runt min hals. Båda gåvor från mitt favoritsyster. HAHA. Har bara en. Och tur är väl inte, tänk er att ha två Malins? Ajajaj.

Var på Ica idag och panta flaskor för 143,50 kr. Vi skulle hyra Män som hatar kvinnor för mamma vill se den, men fanns det? NEJ. Och de har bara en av varje film. Dåligt. Istället blev det godis för typ 80 spänn. Wooops. typiskt mamma och mig. Eller egentligen mamma för det är hon som plockar så mycket. Jag är faktiskt oskyldig.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback