No title.

Vilken sommardag vi har haft här i Tralleboda! Har säkert varit över 25 grader och sol. Pöh. Har suttit ute och njutit samt rensat mammas framtida uteplats. Massa ogräs och MASSA spindlar. Jag hittade några vita änkor som försökte bita mig (överdramatisk, och ni... det finns inget som heter vita änkor om ni trodde det x))! Usch, de var så äckliga.

Förresten. Den lilla kellingen har fått ett namn, Sir Fräs. Inte jag som döpt denna, utan mamma och Kjell. Så jag är inte skyldig till detta namnbrott. Menjag måste erkänna att det passar honom väl. Först fräser han och sen spottar han 20 meter. HAHA. Men riktigt tam börjar han bli. Han är så söt, iblad sitter han på min axel som en papigoja. Har jag ork någon dag kan jag lägga upp en bild på honom, men det får bli en annan dag.

Snart är det Överlevarna på tv. Ni har väl inte missat? Det ultimata sättet att skräma upp folk nu när svininfluensan härjar. Folk är så.... dumma. Det finns inga likheter what so ever med serien och vår svininfluensa. Sluta var så rädd för allt!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback