Korkade dumsnut till Sanne!

10.30 och jag och mamma skulle bege oss till centrum för att jag skulle på arbetsintervju (återkommer till det senare) och ska köra ut från "min" parkeringsplats. Eftersom det är massa träd och buskar där har man völigt dålig uppsikt, men jag fick mig en fix idee att om jag körde lite närmare kanten skulle jag se mycket bättre! Och tror ni inte att jag repar upp hela förarsidan på (tummor) en STEN! En dum gömd sten jag inte visste fanns. Jag liksom kasade med bilen ner från vägen (likt ett dike, grusväg liksom) vilket resluterade i att hela nedre förarsidan har världens buckla samt nada färg kvar. Man blir verkligen arg på sig själv. Men hur kunde jag veta att det fanns en sten där? Mobba mig inte! Jag har inte bakat in i en parkerad bil eller repat bilen pga en brygga! Inte bakat in i en flaggstång eller kört med motorhuven uppe heller!

Ja, arbetsintervjun gick iaf jättebra. Ingen nervositet visade sig och man kan ju hoppas på ett samtal imorgon om jag får jobbet. Sen ska man gå utbildning och tycker jag inte om det kanske jag inte tar det, men jag tror det. Aja, update 2morrow!

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack nu vet jag i alla fall en av mina läsare :D Så får vi se hur många som vågar skriva ;)



Love ya 2 <3

2009-09-30 @ 13:56:36
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback